Известие

Collapse
No announcement yet.

Нашите коли прекрасни и тяхното качество отвратително

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    добре добре сички разбирачи нека си карам геймобила но в крайна сметка май вече и форум нямаме
    ALFA ROMEO GTV 2.0 TS / Punto GT3 8V / BMW 530D E60

    Comment


    • #32
      Абе треее ви кажа че няма нищо хубаво в това ВАГ да купи Алфа,аз следя отблизо качеството на ВАГ в последните 6 години,и трее ви кажа,че хич не е по-добро от на Алфа.В семейството имам Голф 5 2004,и той за 6 години прояви доста дефекти,които хич не са дребни.Как ви се струва на 40 000 км.скоростите бяха за ремонт,от 20 000 км. му трака веригата/но майсторите дето я поддържат казват-нищо и няма карайте/.Верно окачването е здраво/жена я кара/,но и се спука магарето е така от нищо/ново струва 1000 лв/.За интериора няма какво да говоря,олюпен като семка

      П.С.Аз съм на мнението на Боян,и мойта кола прояввява дребни дразнещи дефекти-но аз си я обичам.И май окачването и се оказа не толкова здраво,съжалявам ако съм заблудил някой с предишните си мнения за окачването на 159-е при всички положения е в пъти по-здраво от 156/147,но пак е капризно и то с некви дреболиии/но тук според мен килограмите си казват думата/
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
        батка е ся ако има един читав модератор ще ти тресне бан ма завинаги за дето псуваш по най-стойностното от марката

        за мен или допусна прибързана грешка или си пълен олигофрен като с това не целя да те обидя просто аз се чувствам засегнат от думите ти

        Иначе за вероятна продажба го знаем от италианци управляващи завод, който прави части за италиански коли. Може би слух.
        Ти не беше ли модератор - ако си можеш и сам да свършиш тая работа.
        Далеч съм от мисълта да обиждам когото и да било. Май разбираме различни неща под "малки спортни купета" и затова се засягаш. Я ми кажи кой от актуалните модели или тези от близкото минало спада към тази категория? Щото ако ми кажеш ГТВ или Брера примерно - аз не това разбирам под "малко и евтино спортно купе."

        Отделен въпрос е, че за мен най-стойностното от марката са спортните седани от типа на Джулия, Джулиета, Алфета, Алфа 6, 75, 164, 155, 166, 159 ...
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #34
          Леле,колко чувствителни колеги имало...
          Аз много добре разбрал koolio какво иска да каже.
          Освен всичко друго,една кола е "гейска",ако я кара гей!
          Както и една кола е "женска",ако я кара женаЗа мен 156-цата е женска
          Другото са параноични напъни .Най-абсурдното е,че са заради непотвърден слух
          п.п.
          Каквато и да е съдбата на Алфа,ние винаги ще я обичаме.Независимо кой я управлява
          Last edited by viki; d.m.y г., 13:00.
          “And what is good, Phaedrus, And what is not good— Need we ask anyone to tell us these things...?”
          ― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Абе и аз все си мисля, че е по-добре БМВ да ни купят........
            Toва би било доста интересно...
            Alfa Romeo 166 3.0 V6
            Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

            Comment


            • #36
              По темата:
              Лентата се превърта.

              За едни Алфисти Алфа Ромео спира да съществува след 1950г, когато излиза първата кола (Алфа 1900) сглобявана на конвейер като преди това са ръчно сглобявани (ах как ми се иска да съм от тях ).
              За други Алфа Ромео спира да съществува след излизането на Алфетта когато качеството рязко спада и руската ламарина се харчи като топъл хляб.
              За трети няма Алфи след 1992 г. когато спира производството на 75.
              И сега май се оформя нов период.

              П.П. Вики, спри, ще има глоби!
              Last edited by sen7; d.m.y г., 09:29.
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • #37
                ето един случаен линк по темата от онзи ден:

                Volkswagen to purchase Alfa Romeo: Marchionne to sell to Germans?

                http://www.eurocarblog.com/post/3389...ell-to-germans

                където има пушек, има и огън
                Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

                Comment


                • #38
                  Хихихи, докато дялка голфове, на Валтерчо му се образували идеи за алфи, при това цяло портфолио. Ми що да оди зян мат'ряла, казал неговият шеф - имаме копче, да си купим балтон към него Зареждам се с пуканки и семки и гледам сеир

                  Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                  Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                  Comment


                  • #39
                    Наистина е чудно, как може такъв скапан сервиз да имат Милано Моторс, виж Ванто е на светлини години от тях, ма тия са супер мърлячи.Иначе за качестото, бе може и да е мааалко по добро, няма да навреви, ама италианеца е малко като нас, та кой го знае...
                    Иначе за последния модел на фиат браво и немците дават много добри отзиви
                    Last edited by fred; d.m.y г., 12:49.
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Не искам да oмаловажа нервите, потрошени от всички нас из автомобилните форуми. Но си мисля, че ако започна да следя форумите за електроника, вероятно ще срещна поне толкова псувни около една марка телевизори и прахосмукачки, докато друг хвали колко е по-хубаво неговото Сони примерно. Трети ще излезе и ще се изсмее на Сонито на предния, защото знаеш ли ти Самсунг какво направили с новия си фритюрник(примерно). Ако хвърля поглед на някой новооснован форум "Блондинки срещу брюнетки", там не ми се мисли какви глави ще хвърчат. Моята истина е една-живея си живота така, както ми е приятно. Всичко съм прел за преходно и разрушимо. Нито вечната любов, нито 15 годишния телевизор в мазата, който още работи са нещо, което ме вълнува. Защото след "единствената" и "най-хубавата", винаги намирам по-хубава и по-единствена. И мисля, че посещаемостта на този форум е начин да извикаме с пълно гърло колко ни е яд понякога, че всичко, ама всичко е по-малко или повече преходно. И ако тук не е мястото да се развикаме от яд, къде е? Това не ме прави мен примерно мразещ или ненавиждащ една вещ, която ме е разочаровала. А колко хубаво би било в моята кола да имам един V8 с принудително пълнене и главозамайваща мощност е точно толкова съществен пропуск колкото и перфектната жена на един приятел, която обаче не искала и да чува да прави с*ирки. Въпрос на приоритети си мисля аз.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                        Иначе за последния модел на фиат браво и немците дават много добри отзиви
                        бравото го сглобяват на старите линии на 147

                        http://www.facebook.com/VenturaGarage
                        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                        Comment


                        • #42
                          Управлението на Фиат определено не е от славните времена за марката. Продажбата на марката на която и да е компания е шанс за ново развитие. Ще ви дам пример с британците от Лотус знаете ли кой ги притежава и управлява?
                          по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщение
                            Управлението на Фиат определено не е от славните времена за марката. Продажбата на марката на която и да е компания е шанс за ново развитие. Ще ви дам пример с британците от Лотус знаете ли кой ги притежава и управлява?
                            Да! Малайзийското правителство и са цъфнали та вързали...
                            SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                            SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                            SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
                              Да! Малайзийското правителство и са цъфнали та вързали...
                              Да! Elise, Exige, Europa, Evora, Т127! Кво повече да кажа.
                              по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

                              Comment


                              • #45
                                Мен лично факта ,че фирмата не се управлявала по-най добрия начин не ме бърка,аз дивиденти от нея не получавам.Кой ще е собственик на контролния пакет хептен не ме интересува.Качеството е според цената ,ако алфата стане на цена на шкода фабия не очаквам да е качествена,ако стигне цената на порше - вероятно ще е с гаранция за мотор и трансмисия от порядъка на 250 000 км. И двата варианта не ме устройват ,а сегашното положение бива-вижте колко много алфи има по пътищата,че на всичкото отгоре и ги юркат като пернишки голфове и пак вървят и са много. На старо са с достъпни цени и с много живот,нови пък са супер гъзария.Дори дойчовците да купят фирмата, едва ли ще посмеят да променят статуквото-купувачите ще им обърнат гръб веднага,а деривати на голф мисля има достатъчно вече,че да си правят още конкуренция.Жалко е, че ,откакто фиат са собственици няма едно купе което да е ама баш зверче,но затова пък GTV е достъпно като цена и бива като поддръжка ,вярно ,че не е здраво като селика, но пък има чар.Това е моето скромно мнение като фен на марката, без да имам претенции ,че съм наясно с мениджмънта на фирмите от автомобилната индустрия.Все пак аз съм притежавал и притежавам алфа като кола за удоволствие, а винаги съм си изкарвал прехраната с автомобил от друга марка по-подходяща за таксиметрова дейност.Който не го устройва здравината и надеждността да се ориентира към по-скъп автомобил.В сервизите ,ако стимулирате автомонтьора мисля ,че няма да има и проблем с поддръжката и ще гледат колицата като писано яйце.
                                Last edited by 546; d.m.y г., 15:31.

                                Comment

                                Working...
                                X